.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات ترکان بوی تفرقه می‌دهد

 به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارت اخیر ترکان مشاور ارشد رئیس‌ جمهور کشورمان با یکی از روزنامه‌ها در مورد اینکه 80 نفر از نمایندگان مجلس سایر نمایندگان را اداره می‌کنند، اظهار کرد: از زمانی که دولت تدبیر و امید تشکیل‌ شده امیدی در دل‌های مردم و اتحادی بین سرا قوا به وجود آمده که عده‌ای مثل آقای ترکان می‌خواهند با سخنان تفرقه‌آمیز بین دولت و مجلس فاصله ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اظهارات نسنجیده ترکان بوی تفرقه می‌دهد، اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس خود تصمیم‌گیرنده هستند و هیچ نماینده‌ای روی نمایندگان دیگر نمی‌تواند تأثیر بگذارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سه کارت زردی که تاکنون وزیران اقتصاد، علوم و ارشاد دولت یازدهم از مجلس گرفته‌اند، ادامه داد: گرفتن این اخطارها به نحوه عملکرد آنان و طرز دفاع از سئوالی که از آن‌ها شده است برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه اخیرا وزیر نیرو در پاسخ به سئوال نمایندگان در مورد افزایش تعرفه‌های برق توانست مجلس را قانع کند، تاکید کرد: پاسخ مناسب وزیر نیرو به سئوال مطرح‌شده از سوی نمایندگان موجب جلوگیری اخطار به او شد، درحالی ‌که عده‌ای تصور می‌کردند وزیر نیرو هم کارت زرد خواهد گرفت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.